Saturday, April 2, 2011

"Fuhh.. lega..!! ==))"

Assalamualaikum...==)))

Alhamdulillah.. akhirnya minggu-minggu tersibuk dalam hidup sebagai student sudah pon berakhir untuk semester ini,.. huhu.. terasa macam beban 50 kilo yg digalas atas bahu hilang tiba2.. hihiih... and  terasa sedikit kecewa dgn presentatition terakhir semalam.. first time terasa badan panas semacam jer, bila sesi soal jawab dgn lecturer... huhu.. mmg masak lah kena goreng dgn lecturer n student2 arab..==))

Apapon.. selamat menduduki peperiksaan utk dak2 master and phd utk mggu depan... and selamat bercuti panjang utk semua student.... hehehe.. Jadi kita berjumpa lagi selepas 5 bulan dari sekarang and selepas hari raya aidilfitri..==))



Opzz... sebelum us lupa, takziah kepada semua rakyat negeri perlis,.. hari ni dah masuk hari ke-5 banjir diperlis...gara2 banjir ni, us pon x dapat blk umah kat perlis and tak dapat bt lawatan kat sana... hihihi.. maklum lah jln dah tutup utk sementara... apapon moga2 air cepat surut dalam masa terdekat ni..and yg penting utamakan keselamatan..... amin.

Bye semua blogger...

Noktah..==))

3 comments:

M.Y.H.A.S said...

ohh, lamanya cuti dia :)

wawa said...

hehheheh.......... marni... mmg lama sgt.. x tau nk bt apa cuti.. nk cari part time... heheheh

Solihin Zubir said...

Alhamdulillah dh surut.. =)