Monday, May 14, 2012

"Selamat Hari-Hari...;p"

Assalamualaikum semua..=))



Alhamdulillah, Setiap tahun kita akan menyambut dan mengiktiraf insan-insan yang pernah  berjasa dalam hidup kita.. kiranya belum terlambat utk us nak ucapkan Selamat Hari Guru, Selamat Hari Ibu dan Selamat Hari Jururawat kepada semua guru-guru, ibu-ibu dan jururawat or misi diseluruh dunia,.. ucapan terima kasih terutamanya kepada ibu tersayang yang telah banyak berkorban sejak  0 hari sampai lah sekarang, dan juga tidak dilupakan kepada jururawat-jururawat di hospital tungku fauziah Kangar,Perlis yang menyambut kelahiran us pada tanggal 13/oct/1986 dan guru-guru dan pensyarah2 yang penah mendidik us terutamanya guru2 di sekolah SK Kuala Perlis, SK Seberang Ramai, SMK Kuala Perlis, SMK Perlis dan tidak dilupa pensyarah2 UKM.. Tanpa didikan dan restu anda semua, pastinya tidak mungkin us akan berada ditahap ini..=))


Insan-insan yang menyambut HARI-HARI sebegini semestinya adalah orang yang sangat bertuah...kerna pengiktirafan ini sedikit sebanyak memberi motivasi dan perasaan terasa masih dihargai kan kan....=)). jadi beruntunglah insan yang tersenarai dalam HARI-HARI ini.. heheh.. maklumlah us hanya tersenarai untuk HARIJADI jer.. tp bila igt2 balik,.. penah ke us sambut hari tu  ??.. hehehe.. may be bila da berusia ni memori x bole nak recall dan x igt ada sambut ke idak.. hihih...;p

Apapun..Semoga Allah merahmati anda semua..and us dedikasi lagu ini untuk semua kawan2.. tidak kira jauh ke dekat... salah silap harap dimaafkan.. ameen...=))


Noktah..;p

No comments: